Koordynator sprzątań jest niezwykle ważną osobą w obiekcie turystycznym jakim jest hotel pod warszawą. Dzięki jego pracy hotel lśni czystością a goście są zadowoleni z ładnych i pachnących pokoi oraz sanitariatów.
Obowiązki koordynatora sprzątania w hotelu - hotel pod warszawą to przede wszystkim zarządzanie pracownikami odpowiadającymi za sprzątanie w hotelu i na zewnątrz budynku hotelowego. Wiadomo, że nie każdy pracownik dosyć solidnie i dobrze przykłada się do swojej pracy, więc taki koordynator ma za zadanie wykrywać wszelkie błędy pracowników, sprawdzać czy wszystko przebiega zgodnie z planem i grafikiem, czy pokoje są posprzątane i wszystko znajduje się na swoim miejscu.
Taki koordynator w hotelu - hotel pod warszawą ustala także godziny pracy swoich pracowników i sporządza ich wykres, po czym przekazuje całą dokumentację dla menagera obiektu albo dyrektora w celu ustalenia zarobków poszczególnych pracowników. Oczywiście, koordynator może pochwalić pracownika sprzątającego za dobrze wykonaną pracę w postaci premii uznaniowej..